Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 468
Loading...

Склад та функції персоналу в організації заходів. Імідж. Комунікування. Робота з підрядниками в процесі організації заходів. Особливості організації проєктної команди. Керівництво співробітниками при організації івенту. Робота в команді. Мотивація, комунікація. Ефективний обмін інформацією. Основні техніки прийняття рішень (аналіз практичної цінності scoring-метод – метод підрахунку очок). Таблиці рішень. Застосування технік креативності при роботі в команді.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
7 лабораторні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
8 лекції
1
2
3
4
8 лабораторні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12