Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 468
Loading...

Методологія дослідження виняткових подій. Дослідження як інструмент організації event. Власні дані компанії. Опитування. Сутність анкетування та інтерв’ювання. Особливості дослідження за допомогою експертної думки. Сутність понять «Фокус-групи», «Людина-«монітор»». Зміст маркетингових досліджень та їх необхідність.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
7
3 лабораторні заняття
1
2
3
4
5
6
7
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
4 лабораторні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14