Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 468
Loading...

Інструменти просування і продажів подієвих заходів. Фінансове управління заходами. Особливості event-маркетингу. Основні інструменти продажів event. Реклама та рекламні канали. Переваги і недоліки Інтернету, як рекламного каналу. Public Relations – PR (зв’язки з громадськістю, піар). Інструменти автоматизації висвітлення подій у соціальних мережах.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
7
3 лабораторні заняття
1
2
3
4
5
6
7
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
4 лабораторні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14